ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipoe PODRUZKA isikuandmete vastutav töötleja on PODRUZKA OÜ  Registrikood 16168581  Aadress: Eesti, Kostivere Mõisa tee 5, Kostivere alevik, Jõelähtme vald, Harju maakond, 74204  e-kiri info@podruzka.ee.

Kauba hind. 

Kõikide kodulehel avalikustatud kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu. Püsikliendisoodustus: registreerunud klientidele kehtib hinnasoodustus – 5%. Allahindluse saamiseks sisestage ostukorvis lahtrisse “kupongi kood” kood “PODRUZKA OÜ”. Koodi saavad sisestada ainult registreerunud kliendid. Kauba hinnakujunduses järgime tootja poolt antud kohustuslikke või soovituslikke müügihindu. Iga kuu pakume püsiklientidele valiku soodushindadega tooteid.

Kauba valimine
NB! Vitateka kaupluses ja e-poes müüdavad tooted on kontrollitud.
 
• valige omale sobiv kaubakategooria.
• valige omale meelepärane toode ja sobiv kogus ning vajutage nuppu ” lisa ostukorvi”
• kui olete toodete lisamise lõpetanud, vajutage “kassasse”

Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite lisainformatsiooni mõne toote kohta, kirjutage aadressile info@podruzka.ee. Infopäringu juurde kirjutage Teid huvitava artikli nimetus, hind ja kaubamärgi nimi. Vastame Teile kahe tööpäeva jooksul. Kauba valimisel palume pöörata tähelepanu kosmeetikumide ja muude kaupade mahule. Mõnikord võib pildil olev toode tunduda ekslikult suurem või väiksem kui tegelikkuses. Et vältida arusaamatusi, vaadake toote kirjelduses olevat mahtu ja/ või kaalu ning veenduge enne tellimuse kinnitamist et soovisite just sellist toodet osta.
• Kui Teil on ostukorv täidetud ja vajutate “kassasse”, palutakse teil luua ostukonto või juba registreerunud kasutajatel sisse logida. Järgige ekraanil ilmuvaid juhiseid ja täitke
ära punase tärnikesega märgistatud lahtrid.
• Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks.
• Kasutajaks registreerumise ja tehtud tellimuse kohta saadetakse Teie e-mailile vastavasisuline teade. Peale registreerumist saate “minu konto” leheküljelt vaadata infot oma tellimuste, sooduskupongide ja tasutud arvete kohta ning muuta kontaktandmeid.
• Kui soovite saada e-mailile uudiskirja, tehke ostukontot luues vastavasse kasti “linnuke”. Uudiskiri ilmub üks kord kuus. Uudiskiri võib sisaldada kingituseks sooduskuponge, soodsaid eripakkumisi, infot uute kaubamärkide ja uudistoodete kohta ning huvitavat informatsiooni inimestele.


Aadressi ja transpordiviisi valik 
• Tellimusega edasi minnes palutakse Teil valida aadress kuhu lasete kauba saata.Vastavalt Teie asukohamaale kuvatakse Teile vastav saatmisviiside valik ja hinnad. Saate igal
ajal aadresse juurde lisada ja muuta ning märgistada erinevad aadressid mugavate lühimärksõnadega ( nt. kodu, töö, välisriik jne)
• Peale aadressi valikut võite tühja kommentaaride aknasse lisada märkmeid ja juhiseid, mis võivad olla kasulikud tellimuse teostamisel või kauba kohale toimetamisel.
• Järgmisena saate valida sobiliku kauba kättetoimetamise viisi. Eesti Vabariigi residentidel on valida 3 erineva transporditeenuse vahel, Euroopa riikidesse saadetakse kaubad Eesti Posti vahendusel. Lähemalt saate transpordiviisidest lugeda ostujuhendi punktis 9.
• NB ! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale pakiautomaadi valik või ebatäpse aadressi ning telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi mis jäävad Ostja kanda. 
Maksmine 
• peale transpordiviisi ja kättetoimetamise aadressi sisestamist suunatakse Teid edasi makse teostamise juurde. Teil on võimalik tasuda panga makselinkide
kaudu, pangaülekandega või krediitkaardiga läbi Paypali konto.
• Kasutades valikut pangaülekanne, võite tasuda mistahes pangast.
• Pangaülekandega on võimalik tasuda 100% ja soovi korral ka 50% arvest. Pangaülekande kasutamisel palume jälgida, et raha laekuks 3 päeva jooksul tellimuse tegemisele järgnevast päevast.
• Kui 3 päeva jooksul ei ole vähemalt 50% tellimuse summast laekunud meie arveldusarvele, võtame Teiega e-maili teel ühendust. Kui meie pöördumine jääb vastuseta, siis 24 tunni möödumisel e-maili saatmisest Teie tellimus tühistatakse ja teile saadetakse selle kohta teade e-mailile.
• Kui olete tasunud pangaülekandega 50% summast, siis enne kauba kättesaamist Eesti Postilt või Smartposti postikapist tuleb tasuda ülejäänud 50%. Kaup väljastatakse alles siis, kui kauba eest on tasutud 100%.
• Peale kauba eest täies mahus tasumist saadetakse teile e-postiga arve.
• Kauba postitame valitud aadressile kui on tasutud vähemalt 50%. Kaup pannakse teele kahe tööpäeva jooksul peale raha laekumist meie firma pangakontole.
• NB ! Arvestades raha laekumiseks 1 tööpäeva, kauba pakendamiseks ja postitamiseks 1-2 päeva ja keskmiseks tarneajaks 2 tööpäeva- siis 99% Eesti Vabariigi sisestest tellimusest saabub tellijani 3-6 tööpäeva jooksul alates makse tegemise hetkest (v.a. laupäev ja pühapäev). Sageli suudame aga postitada juba tellimise päeval ning võib juhtuda, et saate paki isegi 1-2 päeva jooksul peale tellimist. Võimalikest viivitustest teavitame Teid koheselt. Kui kaup ei ole Teieni jòudnud 7-ndal pàeval peale makse sooritamist, palun vòtke meiega ùhendust, et selgitada vàlja viivituse pòhjus.

Podružka kasutab teenuste
isikupärastamiseks küpsisefaile.