1.    PODRUŽKA postitab tooted peale arve tasumist.

2.    Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva ettemaksu laekumist OÜ PODRUZKA arvelduskontole.

3.    Pärast müügilepingu jõustumist (Ostjapoolset ettemaksuarve tasumist) komplekteerib PODRUŽKA tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks PODRUŽKA'i logistikapartnerile.

4.    Tellimused, mis on esitatud ja mille eest ettemaks on laekunud PODRUŽKA arvelduskontole tööpäevadel enne kella 13.00 saab Ostja kätte juba järgmisel tööpäeval või vastavalt tootekaardile märgitud tarneajale.

  • 4.1.    Saartel võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 tööpäeva.
  • 4.2.    Juhul, kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib PODRUŽKA klienditugi Ostjaga kokku sobiva tarneaja.

5.    Viivitusteta kohaletoimetamiseks peab Ostja hoolega üle kontrollima kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.

6.    Alates 50 € on toodete kohaletoimetamine Eestis  tasuta.

7.    Podruzka logistikapartneriteks tellimuste kohaletoimetamisel on:

  • 7.1.    DPD Eesti AS
  • 7.2.    AS Eesti Post (Omniva)
  • 7.3.    Itella Estonia OÜ
  • 7.4     Venipak Eesti OÜ

NB ! Tellimused Soome toimetatakse läbi Itella Smartpost, teenus kohaletoimetamise on 11 eurot.

Palume täpsustada Sulle lähimasse Itella Smartpost pakiautomaati.

8.    Täpsemate tarneviiside ning hinnakirjaga on Ostjal võimalik tutvuda PODRUŽKA veebikaubamaja personaalsele kontole sisse logides või koduleheküljel www.podruzka.ee ikoonile “Ostukorv” vajutades.

9.    Salongisisustuse tellimisel võib PODRUŽKA esindaja võtta Ostjaga ühendust transpordiviisi täpsustamiseks.

10.  Kauba tellimisel väljaspool Balti riike peab Ostja valima selleks sobiva transpordiviisi.

  • 10.1.    Tarneaeg oleneb sihtriigist ja valitud tarneviisist.

11.  Kiirkulleri teenus on ajutiselt peatatud. Kiirkulleri teenuse pakkumist jätkatakse esimesel võimalusel.

12.  Suuremahulised saadetised kaaluga rohkem kui 31,5 kg või mahuga üle 0,126 m3 toimetatakse sihtkohta ning Ostja peab tagama saadetise mahalaadimise võimalikkuse.

13.    “Uksest ukseni” transport tähendab seda, et Ostja korraldab ise kauba vastuvõtmise ja siseruumidesse toimetamise.

  • 13.1.    Kulleritel ei ole kohustust ette helistada.

14.    Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid asendatakse Ostjale.

15.    PODRUŽKA ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida PODRUŽKA ei saanud mõjutada või ette näha.

Product added to wishlist
Product added to compare.

podružka kasutab teenuste isikupärastamiseks küpsisefaile.